"Trzeba tę iskrę Bożej łaski rozniecać. Trzeba przekazywać światu ogień miłosierdzia. W miłosierdziu Boga świat znajdzie pokój, a człowiek szczęście! To zadanie powierzam wam, drodzy Bracia i Siostry (...) Bądźcie świadkami miłosierdzia" św. Jan Paweł II

sobota, 11 kwietnia 2015

Mamy hymn BIEGU DO SERCA!

          W przedostatnim dniu przygotowań do Biegu odkryliśmy tę piosenkę: "Idę Panie, biegnę". Autorem słów i muzyki jest Robert Ruszak, a piosenkę wykonuje zespół "40 SYNÓW I 30 WNUKÓW JEŻDŻĄCYCH NA 70 OŚLĘTACH".
          Posłuchajmy tej piosenki, nauczmy się jej, wydrukujmy słowa i weźmy ją na Bieg do Serca!
Poniżej słowa:

Idę, Panie, biegnę

Kiedy rano słońce dotyka mnie
Swym promieniem, którym rozdziera noc
Tak ze śmierci wolno znów budzę się
Zrzucam z oczu sen ściągam z serca mrok

Ja po swoim życiu rozglądam się
Nie sprzątałem tutaj przez wiele lat
Gdy za sobą cicho zamykam drzwi
Myślę, co mi dziś przygotował świat

Ref.:
Tak przez życie biegnę potykam się
Szukam wciąż Miłości znajduję śmierć
Noszę w sercu pustkę i w oczach łzy
Wiem, ze ulgę możesz dać tylko Ty

Chcę inaczej już rozpoczynać dzień
Chcę dotykać sercem obietnic Twych
W Twoim słowie szukać, co rano chcę
Twej Miłości tylko w Niej pragnę żyć

Ref.:
Idę Panie biegnę doganiam Cię
Zbliża mnie modlitwa oddala grzech
Dam Ci w sercu miejsce tam wprowadź sięZ Tobą w sercu Panie chcę skończyć bieg

sł. i  muz. Robert Ruszczak

Dzięki wspaniałemu Zespołowi!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz