"Trzeba tę iskrę Bożej łaski rozniecać. Trzeba przekazywać światu ogień miłosierdzia. W miłosierdziu Boga świat znajdzie pokój, a człowiek szczęście! To zadanie powierzam wam, drodzy Bracia i Siostry (...) Bądźcie świadkami miłosierdzia" św. Jan Paweł II

Zapisy




REGULAMIN II BIEGU DO SERCA
12.06.2016
BIURO ORGANIZACYJNE: Parafia Wniebowzięcia Najświętszej Maryi Panny w Kłodzku, Pl. Kościelny 9, 57-300 Kłodzko;
tel. koordynatora: 500-224-135
Strony internetowe:
E-mail:

  1. Cel.
- krzewienie tradycji i kultury chrześcijańskiej,
- łączenie idei sportu i modlitwy,
- poznawanie i rozważanie krótkich fragmentów Pisma Świętego, zwłaszcza tych z odniesieniami do sportu i modlitwy,
- poznawanie nauczania papieskiego,
- działania prorodzinne i wspierające wspólne spędzanie czasu,
- popularyzacja biegania,
- promocja miasta Kłodzka,

  1. Organizator.
Parafia rzym. - kat. Wniebowzięcia Najświętszej Maryi Panny w Kłodzku

  1. Współorganizator.
Urząd Miasta w Kłodzku, Kłodzkie Centrum Kultury, Sportu i Rekreacji

  1. Dyrektor Biegu.
Jarosław Komorowski, tel.: 500-224-135, e-mail: komorowskijaroslaw@gmail.com

  1. Termin i miejsce.
Bieg odbędzie się 12 czerwca 2016 roku o godz. 15.00 w Kłodzku. Wytyczony jest ulicami o nawierzchni asfaltowej oraz kostki brukowej. Trasa posiada atest PZLA.
Start – ul. Wita Stwosza (górna część mostu św. Jana): godz. 15.00.

  1. Trasa.
A) 1 km (ul. Wita Stwosza – górna część Mostu św. Jana, Pl. B. Chrobrego, ul. Armii Krajowej, ul. Wojska Polskiego, ul. Zawiszy Czarnego, Most na Młynówce, ul. Daszyńskiego, Most Św. Jana)
B) 10 km – trasa z atestem i z pomiarem czasu
(ul. Wita Stwosza – górna część Mostu Św. Jana, Pl. Chrobrego, ul. Armii Krajowej, ul. Czeska – nawrót w kierunku ratusza, ul. Łukasińskiego, ul. Nadrzeczna, ul. Półwiejska, Ścinawica, nawrót przy przystanku, powrót dokładnie tą samą trasą w przeciwnym kierunku)

  1. Sekretariat Biegu.
UWAGA ZMIANA!!!
Sekretariat Biegu czynny będzie w dniu Biegu w SALI NR 4 przy kościele oo. franciszkanów (Pl. Franciszkański 1), godz. 13.00 do godz. 14.50. Po tym czasie sekretariat będzie bezwzględnie nieczynny.

  1. Prawo startu oraz nagrody
W części Biegu – trasa 1 km prawo uczestnictwa mają wszyscy.
W Biegu na 10 km prawo startu mają kobiety i mężczyźni, którzy ukończyli 14 rok życia, zrzeszeni i niezrzeszeni. Impreza otwarta.
Limit osób startujących w całej imprezie (1 + 10 km) to 550 osób. Limit może zostać powiększony.
W Biegu krótkim na 1 km nie ma pomiaru czasu ani klasyfikacji związanej z miejscami.
Bieg odbywać się będzie w następujących kategoriach dla Biegu na 10 km:
- Mężczyźni (ogólna)
oraz: M20 (14-29 lat),
M30 (30-39),
M40 (40-49),
M50 (50-59),
M60 (60 i starsi),

- Kobiety (ogólna)
oraz: K20 (14-29),
K30 (30-39),
K40 (40-49),
K50 (50 i więcej).
NAGRODY - KLASYFIKACJA GENERALNA 10 km
- kobiety i mężczyźni klasyfikacja OPEN– miejsca I-III dyplomy (w razie otrzymania większych dotacji wśród nagród znajdą się statuetki bądź inne trofea),
- KLASYFIKACJA - KATEGORIE WIEKOWE: dyplomy za 3 pierwsze miejsca w poszczególnych kategoriach,
- KLASYFIKACJA – RODZINY: - dyplomy I-III
- KLASYFIKACJA DODATKOWA – OSOBY DUCHOWNE:
- dyplomy za miejsca I-III
- NAGRODY NIESPODZIANKI:
- rozlosowane wśród wszystkich uczestników, którzy ukończyli bieg – aktualizowana lista nagród dostępna będzie na stronie organizatora http://www.biegdoserca.blogspot.com/

Rodziny:
Przynajmniej 3 osoby startujące w kategorii „rodzina” podają mailowo swoje dane – imię i nazwisko oraz nazwę drużyny, np. nazwisko jednego z biegnących, lub jakiekolwiek inne słowo. Jeśli osób startujących będzie w jednej rodzinie więcej niż 3 liczy się czas 3 pierwszych zawodników. Mail do zgłoszeń w kategorii rodzina: biegdoserca@gmail.com

  1. ZGŁOSZENIA:
Zgłoszenia elektronicznie na stronie: http://www.biegdoserca.blogspot.com/
- w terminie do dnia 6 czerwca (poniedziałek - do godz. 21.00) 2016 roku Za zgłoszenie uważa się przesłanie prawidłowo wypełnionego formularza zgłoszenia elektronicznie oraz wpłacenie opłaty startowej w wysokości 10 zł (bieg 1 km) lub 20 zł (bieg 10 km), w wyżej określonym terminie. Opcjonalnie przy zgłoszeniu można zdecydować się na zakup koszulki bawełnianej technicznej (20 zł). Wzory koszulek dostępne są na stronie internetowej biegu: http://www.biegdoserca.blogspot.com/
Wniesiona opłata nie podlega zwrotowi.
Do godz.14.10 w dniu zawodów można zapisać się do udziału w Biegu na 10 km bez gwarancji otrzymania medalu.

X. PAKIET STARTOWY
- numer startowy,
- medal po ukończeniu biegu,
- posiłek regeneracyjny po Biegu,
- napoje na trasie i po skończonym Biegu.
- niespodzianki,
- koszulka techniczna (jako opcja dodatkowa).

XI. UCZESTNICTWO
Wszyscy zawodnicy muszą zostać zweryfikowani w Sekretariacie Biegu w dniu 12 czerwca 2016 roku w godz. 13.00 - 14.50. Podczas weryfikacji należy przedstawić: dowód tożsamości. Osoby dorosłe mogą wystartować na własną odpowiedzialność wypełniając stosowny formularz w obecności sędziego po okazaniu dowodu osobistego. Organizator zapewnia opiekę lekarską w trakcie trwania zawodów. Uczestnicy biegu ubezpieczeni są od następstw nieszczęśliwych wypadków.
Osoby poniżej 18 roku życia przedstawiają pisemną zgodę rodziców.
Ze względów bezpieczeństwa w Biegu zabroniony jest udział osób poruszających  się na rowerach, wrotkach, rolkach, deskorolkach oraz biegnących ze zwierzętami. Zabrania się wnoszenia na trasę biegu przedmiotów, które mogą być niebezpieczne dla innych Uczestników. Na miejscu Biegu zabrania się wnoszenia środków odurzających, dopingowych, nielegalnych substancji oraz napojów alkoholowych.  Organizator zastrzega sobie prawo do odmowy dopuszczenia do udziału w Biegu osób, u których zostanie stwierdzone spożycie lub posiadanie jakichkolwiek środków odurzających, nielegalnych substancji oraz napojów alkoholowych jakiegokolwiek rodzaju.
Organizator zastrzega sobie prawo do zdyskwalifikowania Uczestnika, co do którego stwierdzone zostanie, że nie posiada prawa do uczestnictwa w Biegu. Uczestnik zobowiązuje się przestrzegać wszelkich zasad i przepisów, które mają zastosowanie do uczestnictwa w Biegu, w szczególności zasad fair play oraz bezpieczeństwa swojego i innych.
Uczestnicy Biegu w trakcie całej imprezy są zobowiązani do całkowitego podporządkowania się służbom porządkowym (policja,straż miejska) oraz organizatorom Biegu i osobom odpowiedzialnym za zapewnienie bezpieczeństwa ze strony Organizatora. 

XII. SPRAWY FINANSOWE
Przyjazd i pobyt zawodniczek i zawodników na koszt własny. Organizator pokrywa koszty organizacji biegu. Wszyscy uczestnicy otrzymają: posiłek po biegu (banan + ciastka), wodę i napoje izotoniczne na trasie, jak również na mecie.

XIII. IMPREZY TOWARZYSZĄCE
Godz. 11.00 – Msza Święta dla zawodników i kibiców II Biegu do Serca, godz. 16.00 – modlitwa po II Biegu do Serca na medalach - koronkach, - godz. 16.15 –
koncert zespołu 40 SYNÓW I 30 WNUKÓW JEŻDŻĄCYCH NA 70 OŚLĘTACH

XIV. POSTANOWIENIA KOŃCOWE:
Bieg rozegrany zostanie bez względu na warunki atmosferyczne. Organizator zastrzega sobie prawo do ewentualnej interpretacji niniejszego regulaminu. Zdjęcia wykonane podczas imprezy mogą być wykorzystane w materiałach reklamowych biegu (komunikat końcowy, plakat, informacje prasowe). Zawodnik odbierając numer startowy akceptuje postanowienia niniejszego regulaminu.
Dodatkowe informacje organizacyjne będą umieszczane na wyżej wymienianej stronie organizatora Biegu do Serca.
Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany godziny Biegu o czym zobowiązuje powiadomić Uczestników za pośrednictwem Strony internetowej.

Rejestracja trwa do wyczerpania limitu uczestników. Limit wynosi 550 osób (limit może być zwiększony).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz