REGULAMIN
II BIEGU DO SERCA
12.06.2016
BIURO
ORGANIZACYJNE: Parafia
Wniebowzięcia Najświętszej Maryi Panny w Kłodzku, Pl. Kościelny
9, 57-300 Kłodzko;
tel.
koordynatora: 500-224-135
Strony
internetowe:
E-mail:
- Cel.
-
krzewienie tradycji i kultury chrześcijańskiej,
-
łączenie idei sportu i modlitwy,
-
poznawanie i rozważanie krótkich fragmentów Pisma Świętego,
zwłaszcza tych z odniesieniami do sportu i modlitwy,
-
poznawanie nauczania papieskiego,
-
działania prorodzinne i wspierające wspólne spędzanie czasu,
-
popularyzacja biegania,
-
promocja miasta Kłodzka,
- Organizator.
Parafia
rzym. - kat. Wniebowzięcia Najświętszej Maryi Panny w Kłodzku
- Współorganizator.
Urząd
Miasta w Kłodzku, Kłodzkie Centrum Kultury, Sportu i Rekreacji
- Dyrektor Biegu.
Jarosław
Komorowski, tel.: 500-224-135, e-mail: komorowskijaroslaw@gmail.com
- Termin i miejsce.
Bieg
odbędzie się 12 czerwca 2016 roku o godz. 15.00 w Kłodzku.
Wytyczony jest ulicami o nawierzchni asfaltowej oraz kostki brukowej.
Trasa posiada atest PZLA.
Start
– ul. Wita Stwosza (górna część mostu św. Jana): godz. 15.00.
- Trasa.
A)
1
km
(ul. Wita Stwosza – górna część Mostu św. Jana, Pl. B.
Chrobrego, ul. Armii Krajowej, ul. Wojska Polskiego, ul. Zawiszy
Czarnego, Most na Młynówce, ul. Daszyńskiego, Most Św. Jana)
B)
10 km –
trasa z atestem i z pomiarem czasu
(ul.
Wita Stwosza – górna część Mostu Św. Jana, Pl. Chrobrego, ul.
Armii Krajowej, ul. Czeska – nawrót w kierunku ratusza, ul.
Łukasińskiego, ul. Nadrzeczna, ul. Półwiejska, Ścinawica,
nawrót przy przystanku, powrót dokładnie tą samą trasą w
przeciwnym kierunku)
- Sekretariat Biegu.
UWAGA ZMIANA!!!
Sekretariat Biegu czynny będzie w dniu Biegu w SALI NR 4 przy kościele oo. franciszkanów (Pl. Franciszkański 1), godz. 13.00 do godz. 14.50. Po tym czasie sekretariat będzie bezwzględnie nieczynny.
Sekretariat Biegu czynny będzie w dniu Biegu w SALI NR 4 przy kościele oo. franciszkanów (Pl. Franciszkański 1), godz. 13.00 do godz. 14.50. Po tym czasie sekretariat będzie bezwzględnie nieczynny.
- Prawo startu oraz nagrody
W
części Biegu – trasa 1 km prawo uczestnictwa mają wszyscy.
W
Biegu na 10 km prawo startu mają kobiety i mężczyźni, którzy
ukończyli 14 rok życia, zrzeszeni i niezrzeszeni. Impreza otwarta.
Limit
osób startujących w całej imprezie (1 + 10 km) to 550 osób. Limit
może zostać powiększony.
W
Biegu krótkim na 1 km nie ma pomiaru czasu ani klasyfikacji
związanej z miejscami.
Bieg
odbywać się będzie w następujących kategoriach dla Biegu na 10
km:
-
Mężczyźni (ogólna)
oraz:
M20 (14-29 lat),
M30
(30-39),
M40
(40-49),
M50
(50-59),
M60
(60 i starsi),
-
Kobiety (ogólna)
oraz:
K20 (14-29),
K30
(30-39),
K40
(40-49),
K50
(50 i więcej).
NAGRODY
- KLASYFIKACJA GENERALNA 10 km
-
kobiety i mężczyźni klasyfikacja OPEN– miejsca I-III dyplomy (w
razie otrzymania większych dotacji wśród nagród znajdą się
statuetki bądź inne trofea),
-
KLASYFIKACJA - KATEGORIE WIEKOWE: dyplomy za 3 pierwsze miejsca w
poszczególnych kategoriach,
-
KLASYFIKACJA – RODZINY: - dyplomy I-III
-
KLASYFIKACJA DODATKOWA – OSOBY DUCHOWNE:
-
dyplomy za miejsca I-III
-
NAGRODY NIESPODZIANKI:
-
rozlosowane wśród wszystkich uczestników, którzy ukończyli bieg
– aktualizowana lista nagród dostępna będzie na stronie
organizatora http://www.biegdoserca.blogspot.com/
Rodziny:
Przynajmniej
3 osoby startujące w kategorii „rodzina” podają mailowo swoje
dane – imię i nazwisko oraz nazwę drużyny, np. nazwisko jednego
z biegnących, lub jakiekolwiek inne słowo. Jeśli osób
startujących będzie w jednej rodzinie więcej niż 3 liczy się
czas 3 pierwszych zawodników. Mail do zgłoszeń w kategorii
rodzina: biegdoserca@gmail.com
- ZGŁOSZENIA:
Zgłoszenia
elektronicznie na stronie: http://www.biegdoserca.blogspot.com/
-
w terminie do dnia 6 czerwca (poniedziałek - do godz. 21.00) 2016 roku Za zgłoszenie uważa się
przesłanie prawidłowo wypełnionego formularza zgłoszenia
elektronicznie oraz wpłacenie opłaty startowej w wysokości 10 zł
(bieg 1 km) lub 20 zł (bieg 10 km), w wyżej określonym terminie.
Opcjonalnie przy zgłoszeniu można zdecydować się na zakup
koszulki bawełnianej technicznej (20 zł). Wzory koszulek dostępne
są na stronie internetowej biegu:
http://www.biegdoserca.blogspot.com/
Wniesiona
opłata nie podlega zwrotowi.
Do godz.14.10 w dniu zawodów można zapisać się do udziału w Biegu na 10 km bez gwarancji otrzymania medalu.
X.
PAKIET STARTOWY
-
numer startowy,
-
medal po ukończeniu biegu,
-
posiłek regeneracyjny po Biegu,
-
napoje na trasie i po skończonym Biegu.
-
niespodzianki,
-
koszulka techniczna (jako opcja dodatkowa).
XI.
UCZESTNICTWO
Wszyscy
zawodnicy muszą zostać zweryfikowani w Sekretariacie Biegu w dniu
12 czerwca 2016 roku w godz. 13.00 - 14.50. Podczas weryfikacji
należy przedstawić: dowód tożsamości. Osoby dorosłe mogą
wystartować na własną odpowiedzialność wypełniając stosowny
formularz w obecności sędziego po okazaniu dowodu osobistego.
Organizator zapewnia opiekę lekarską w trakcie trwania zawodów.
Uczestnicy biegu ubezpieczeni są od następstw nieszczęśliwych
wypadków.
Osoby
poniżej 18 roku życia przedstawiają pisemną zgodę rodziców.
Ze
względów bezpieczeństwa w Biegu zabroniony jest udział osób
poruszających się na rowerach, wrotkach, rolkach,
deskorolkach oraz biegnących ze zwierzętami. Zabrania się
wnoszenia na trasę biegu przedmiotów, które mogą być
niebezpieczne dla innych Uczestników. Na miejscu Biegu zabrania się
wnoszenia środków odurzających, dopingowych, nielegalnych
substancji oraz napojów alkoholowych. Organizator zastrzega
sobie prawo do odmowy dopuszczenia do udziału w Biegu osób, u
których zostanie stwierdzone spożycie lub posiadanie jakichkolwiek
środków odurzających, nielegalnych substancji oraz napojów
alkoholowych jakiegokolwiek rodzaju.
Organizator zastrzega sobie prawo do zdyskwalifikowania Uczestnika, co do którego stwierdzone zostanie, że nie posiada prawa do uczestnictwa w Biegu. Uczestnik zobowiązuje się przestrzegać wszelkich zasad i przepisów, które mają zastosowanie do uczestnictwa w Biegu, w szczególności zasad fair play oraz bezpieczeństwa swojego i innych.
Organizator zastrzega sobie prawo do zdyskwalifikowania Uczestnika, co do którego stwierdzone zostanie, że nie posiada prawa do uczestnictwa w Biegu. Uczestnik zobowiązuje się przestrzegać wszelkich zasad i przepisów, które mają zastosowanie do uczestnictwa w Biegu, w szczególności zasad fair play oraz bezpieczeństwa swojego i innych.
Uczestnicy
Biegu w trakcie całej imprezy są zobowiązani do całkowitego
podporządkowania się służbom porządkowym (policja,straż
miejska) oraz organizatorom Biegu i osobom odpowiedzialnym za
zapewnienie bezpieczeństwa ze strony Organizatora.
XII.
SPRAWY
FINANSOWE
Przyjazd
i pobyt zawodniczek i zawodników na koszt własny. Organizator
pokrywa koszty organizacji biegu. Wszyscy uczestnicy otrzymają:
posiłek po biegu (banan + ciastka), wodę i napoje izotoniczne na
trasie, jak również na mecie.
XIII.
IMPREZY
TOWARZYSZĄCE
Godz.
11.00 – Msza Święta dla zawodników i kibiców II Biegu do Serca,
godz. 16.00 – modlitwa po II Biegu do Serca na medalach -
koronkach, - godz. 16.15 –
koncert
zespołu 40
SYNÓW I 30 WNUKÓW JEŻDŻĄCYCH NA 70 OŚLĘTACH
XIV.
POSTANOWIENIA
KOŃCOWE:
Bieg
rozegrany zostanie bez względu na warunki atmosferyczne. Organizator
zastrzega sobie prawo do ewentualnej interpretacji niniejszego
regulaminu. Zdjęcia wykonane podczas imprezy mogą być wykorzystane
w materiałach reklamowych biegu (komunikat końcowy, plakat,
informacje prasowe). Zawodnik odbierając numer startowy akceptuje
postanowienia niniejszego regulaminu.
Dodatkowe
informacje organizacyjne będą umieszczane na wyżej wymienianej
stronie organizatora Biegu do Serca.
Organizator
zastrzega sobie prawo do zmiany godziny Biegu o czym zobowiązuje
powiadomić Uczestników za pośrednictwem Strony internetowej.
Rejestracja
trwa do wyczerpania limitu uczestników. Limit wynosi 550 osób
(limit może być zwiększony).
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz